Завтра у Києві повністю відновлять рух метро на Теремки, – Кличко

Завтра у Києві повністю відновлять рух метро на Теремки, – Кличко

Під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї.

Пусконалагоджувальні роботи на оновленій ділянці тунелю між станціями “Деміївська” – “Либідська” завершені. У четвер, 12 вересня, відновлять повноцінний рух поїздів між станціями “Героїв Дніпра” – “Теремки”. Про це повідомив міський голова Києва Віталій Кличок у Telegram.

“Увесь комплекс робіт тривав 9 місяців. За цей час підготовули будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших. Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову. Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів”, – заявив він.

За словами Кличка, перегінний тунель між “Деміївською”-“Либідською” знаходиться у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї.

Кошторисна вартість усього комплексу робіт, як зазначив мер, склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості.

Крім того, він поінформував, що паралельно з відновлювальними роботами були проведені експертні дослідження з визначення причин виникнення ситуації.

“Зокрема підтверджено, що її причиною є окремі помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт на етапі будівництва цієї ділянки тунелю, а саме: оправа тунелю згідно з проектом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод; оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець; не виконано компенсаційних заходів (хімічного закріплення ґрунтів), у тому числі, для унеможливлення впливу перерізуючи зусиль тунелю у місці зміни інженерно-геологічних умов основи; жорсткість тунелю нижча проектної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер)”, – зауважив міський голова.

Водночас, як додав Кличко, проведеними лабораторними дослідженнями підтверджено грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю.

Ремонт тунелю між “Деміївською” та “Либідською”

Як повідомляли, через потребу термінового ремонту на перегінному тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська” з 9 грудня 2023 було призупинено. Відновити рух поїздів “синьою” лінією метро планували до кінця літа 2024 року.

Експерти заявляли, що деформація тунелю сталась через неякісні проектні рішення та будівельно-монтажні роботи.

У ніч з 30 на 31 серпня оновленою ділянкою між станціями метро “Либідська” – “Деміївська” пройшов перший пробний поїзд. У його складі також був спеціальний вагон, який перевіряв нове колійне полотно, зокрема щодо дотримання належної ширини колії, відступів та можливої просадки.

Related posts