Наслідки систематичної роботи: експерт про витіснення російської авіації з Криму

Наслідки систематичної роботи: експерт про витіснення російської авіації з Криму

Коваленко порівняв це з витісненням російського флоту з території анексованого півострова.

Сили оборони України ведуть систематичну роботу для витіснення російської тактичної авіації з Криму, повідомив в ефірі телемарафону військовий експерт Олександр Коваленко.

“Ми бачили, як починаючи з другої половини квітня цього року по російських аеродромах, які базуються на території тимчасово окупованого півострова Крим, почало прилітати. Спершу прилітали балістичні ракети ATACMS, вони виносили спершу саме компоненту ППО великого радіуса дії. Зараз вже прилітає і дозвуковий компонент і навіть дрони-камікадзе, які запускаються з території України”, – сказав Коваленко.

Експерт порівняв цей процес із тим, як Сили оборони відтісняли Чорноморський флот РФ у 2023 році з території тимчасово-окупованого півострова.
“Зараз, у 2024 році, відбувається той процес щодо аеродромів і російської тактичної авіації в Криму, який відбувався у 2023 році стосовно Чорноморської флотилії. Створюються всі умови, щоб їм там було небезпечно знаходитися. І дійсно, вони намагаються евакуювати свою авіацію. Я не здивуюся, якщо до кінця 2024 року з російською авіацією в Криму станеться те ж саме, що й з російським флотом – вони втечуть з півострова”, – додав Коваленко.

За словами експерта, після того, як Сили оборони зможуть повністю витіснять з Криму російський флот, тактичну авіацію та систему ППО, можна говорити про високоефективне використання F-16 для виконання завдань на території окупованого півострова.

Витіснення російської авіації з Криму: що відомо

Напередодні речник Військово-морських сил ЗС України капітан 3-го рангу Дмитро Плетенчук повідомив, що російські загарбники наразі мають у тимчасово окупованому Криму п’ять військових аеродромів, але два з них — вже без літаків

Плетенчук також уточнив, що ці літаки загарбники могли перебазувати кудись на материк, але їх у будь-якому разі треба забезпечувати пальним, рештою необхідного, для чого треба мати відповідну логістику.

 

Related posts