ППО стала головною загрозою для цивільної авіації, пілоти бояться літати, – Bild

ППО стала головною загрозою для цивільної авіації, пілоти бояться літати, – Bild

За останні 10 років зенітники збили вже три пасажирські літаки, убивши сукупно понад 500 осіб.

Трагедія з азербайджанським літаком показала, що системи протиповітряної оборони стали однією з головних загроз для пасажирської авіації. Про це пише Bild.

Видання зазначає, що самі літаки за останні десятиліття стали набагато безпечнішими, ніж у минулому. Однак з’явилася нова серйозна загроза – агресивна робота систем протиповітряної оборони.

Літак авіакомпанії Azerbaijan Airlines, підбитий російською ракетою над Грозним, став уже третім випадком знищення цивільного пасажирського літака системами ППО за останні 10 років. Загалом у цих інцидентах загинуло понад 500 осіб.

Першим у цьому ряду став малайзійський “Боїнг”, збитий російськими бойовиками над Донбасом у липні 2014 року. Тоді загинули 298 осіб. У січні 2020 року, під час загострення між США та Іраном, над Тегераном місцеві ППОшники збили український літак, загинули 176 осіб. І ось тепер в азербайджанському літаку, який був підбитий над Чечнею, але впав у Казахстані, загинули 38 осіб.

“Тепер пасажирські літаки можуть бути збиті через помилки під час ідентифікації об’єктів”, – констатував колишній консультант із безпеки британської авіакомпанії Virgin Atlantic Енді Блеквелл.

Пілоти цивільних літаків прекрасно розуміють нові ризики. За словами президента Європейської асоціації пілотів Отжана де Брейіна, екіпажі, вимушені літати над зонами конфліктів, відчувають стрес.

“Ситуація нестабільна, напруга велика, а атаки стають дедалі менш передбачуваними”, – заявив він.

Авіакатастрофа в Казахстані: останні новини

Як писали, російський диктатор вибачився перед президентом Азербайджану у зв’язку з катастрофою літака “Азербайджанських авіаліній” у Казахстані. При цьому він згадав роботу ППО в Грозному, але прямо не визнав, що літак був підбитий російською ракетою. А ось азербайджанський лідер прямо наголосив, що літак отримав пошкодження осколками ззовні, коли перебував у небі над Грозним.

Також ми розповідали, що перед падінням літака в Актау на борту панували хаос, паніка і шок. Бортпровідник Зульфугар Асадов, який вижив у катастрофі, розповів, що літак тричі намагався приземлитися в Грозному, але почав поводитися дивно. Бортпровідник почув дивний стукіт зовні літака, потім щось порізало його руку.

Related posts